Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

253.680

Όταν δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο, αποφάσισα πως οι αναρτήσεις θα έχουν να κάνουν μόνο με τα βιβλία μου κι όχι μ’ εμένα τον ίδιο. Αλλά δεν παύω να είμαι εγώ που γράφω τα βιβλία και να είμαι άρρηκτα συνδεδεμένος μ’ αυτά.

Λοιπόν, φέτος δεν ήταν για κανέναν στην Ελλάδα καλή χρονιά και σίγουρα πολλοί πέρασαν αντικειμενικά μεγαλύτερες δυσκολίες από μένα. Αλλά για μένα ήταν η χειρότερη χρονιά της ως τώρα ζωή μου, με περισσότερη πίεση κι από τη στρατιωτική μου θητεία ή την προετοιμασία για τις πανελλαδικές. Ήθελα να γράψω, είχα όρεξη, αλλά δεν είχα την ευχέρεια ή το κουράγιο.

Αλλά οι δυσκολίες πάντα μας κάνουν να αναθεωρούμε τις προτεραιότητές μας. Λοιπόν, με την πρώτη ανάσα που πήρα, έπεσα με τα μούτρα τη συγγραφή. Και ολοκλήρωσα την πρώτη γραφή του επόμενου βιβλίου των Γιων της Στάχτης πριν από λίγο.

Δεν τέλειωσε η δουλειά, τώρα απλώς αρχίζει η επόμενη φάση της, οι διορθώσεις. Κι αν έχω κάποια άλλη δικαιολογία για την τόση καθυστέρηση, είναι το μέγεθος: 253.680 λέξεις, σχεδόν διπλάσιο από το «Κοράκι σε άλικο φόντο» (που ήταν 134.476 λέξεις).

Σας ευχαριστώ όλους όσοι περιμένετε και ρωτάτε και κάνετε υπομονή. Ανασκουμπώνομαι και συνεχίζω.