Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Το ταχυδρόμησα

Έφυγε, λοιπόν, από τα χέρια μου. Έδεσα τις εκτυπώσεις μαζί με το χάρτη κι ένα εξώφυλλο, τα έβαλα όλα μαζί σ' ένα φάκελο και τον έστειλα σε εκδότη. Ποιον ακριβώς, δεν έχει σημασία. Αν δε θελήσουν οι ίδιοι οι εκδότες να συνδέσουν την επωνυμία τους με το πόνημά μου, θα είναι υπερβολικό εκ μέρους μου να τους εκθέτω αναφέροντάς τους.

Και μιας και μιλάμε για επωνυμία, ο τίτλος του πρώτου βιβλίου είναι "Κοράκι σε άλικο φόντο".

ΟΚ. Άλλος το βρήκε κουλτουριάρικο. Άλλος είπε "Ο τίτλος μου φέρνει σε εμπορικό περισσότερο, παρά σε κουλτούρα και μάλιστα με πηγαίνει σε μυθιστόρημα γραμμένο από γυναίκα για γυναίκες που προορίζεται να γίνει best seller!"

Στην πραγματικότητα, είναι μια σύντομη περιγραφή του λάβαρου των "κακών" της ιστορίας, το οποίο μέσα στο κείμενο περιγράφεται ως εξής:

"... στηριγμένο σε ραβδί από έβενο, ανέμιζε ένα λάβαρο σκουροκόκκινο σαν χρησιμοποιημένος επίδεσμος, στο οποίο δέσποζε ένα μελανό κοράκι."

Η ιδέα που έχω είναι να τιτλοδοτώ κάθε ένα από τα μυθιστορήματα των "Γιων της Στάχτης" με βάση το λάβαρο των αντιπάλων που περιγράφει. Τα λάβαρα ως αντικείμενα παίζουν αρκετά σημαντικό ρόλο στην πλοκή.

Αν θα κρατήσω τελικά αυτό το ονοματολογικό μοτίβο, θα κριθεί από τον εκδότη. Σε ό,τι άλλο, ίσως μπορώ να επιμείνω, αλλά τίτλο θα αποφασίσει ο εκδότης ποιον θεωρεί καταλληλότερο/εμπορικότερο! Έτσι μου έχουν πει ότι γίνεται. Και, σίγουρα, οι εκδότες έχουν μεγαλύτερη εμπειρία σ' αυτά τα θέματα.

5 σχόλια:

Ευθυμία Ε. Δεσποτάκη είπε...

Άντε, στο καλό. Και με τη νίκη.

Ελευθέριος Κεραμίδας είπε...

Ευχαριστώ και ανταποδίδω (που έλεγαν κι παλιοί ραδιοφωνητζίδες με τις αφιερώσεις)

Γιάννης Πλιώτας είπε...

Η ιδέα για το όνομα είναι τέλεια.
Καλή επιτυχία και στο ιστολόγιο και στο βιβλίο. Αν και τη θεωρώ δεδομένη.

Α.Τ. είπε...

Λευτέρη, εύχομαι από βάθος καρδιάς να ευοδωθεί η προσπάθειά σου και να σου χαρίσει στιγμές χαράς ανείπωτης.
Χαίρομαι πολύ για το σχόλιο του Γιάννη Πλιώτα αναφορικά με τον τίτλο, διότι το δικό του αισθητήριο είναι δοκιμασμένο κι επιπλέον είναι κάποιος που γνωρίζει καλά το χώρο.
Λυπάμαι, αν σε πίκρανα με το σχόλιό μου περί ευπώλητων, ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι ότι θέλω πολύ να διαψευστώ!
Καλή συνέχεια στο blog, καλή τύχη σε ό,τι κάνεις στη ζωή σου!
Φιλιά,
Αναστασία.

Ελευθέριος Κεραμίδας είπε...

Με πίκρανες; Όχι δα.

Ανέφερα την άποψή σου για να δείξω τις αντιδιαμετρικές αντιδράσεις που προκάλεσε ο τίτλος και ενέτειναν την αδυναμία μου να κρίνω αντικειμενικά την ποιότητά του.

Κι η δική σου κρίση με προβλημάτισε, ακριβώς γιατί τα σχόλιά σου είναι πάντα εύστοχα.